Lilypie Maternity tickers
گندم خانوم
 
پنجشنبه، شهریور ۰۴، ۱۳۸۹
تولد یک فرشته
پسرم خوابیده و لب تاب رو گذاشتم کنارم تا در چند کلمه توی وبلاگم ثبت کنم این اولین پست مادر بودن رو.
رایان جمعه 29 مرداد ساعت 11 شب دنیا اومد. به نظر مامان و باباش خوشگل ترین و ملوس ترین نوزاد دنیاست و به نظر بقیه خیلی شبیه به من.
شب نخوابیدن و شیر دادن و بقیه کارهای مربوط به نوزاد روزگارم رو پر کرده.
خیلی دوستش دارم و هر وقت نگاهش می کنم از شدت این عشق و محبت دیووانه می شم بعد هم خدا رو با تمام وجود شکر می کنم و ازش می خوام که بچه ام همیشه سلامت باشه و برای اون هایی که منتظر این لحظات هستن دعا می کنم.
5 Comments:
Anonymous ناشناس said...
تبریک میگم گندمک خانوم.از این روزها لذت ببر. سختی هاش خیلی زود می گذره

Lilypie Maternity tickers
Anonymous احسان said...
سلام.
قدم نورسیده مبارک.
:-)

Lilypie Maternity tickers
وای تو بالاخره اومدی..
مبارک باشه خانومی ..
زودباش تعریف کن .. از ینکه چطوری بود .. من خیلی منتظرت بودم ..
می دونستم که ایندفعه که بیای نی نی کنارته .. برات دعا کردم که هردو سالم باشین ..تو هم دعا کن واسم
تو رو خدا بیا بنویس .. من هرورز به اینجا سر می زنم

Lilypie Maternity tickers
Anonymous شایلین said...
تولد رایان که روز تولد برتدرم هم بدنیا اومده خیلی خیلی مبارک باشه گندمی جون.

Lilypie Maternity tickers
Anonymous اميرمحمد said...
سلام
تبريك ميگم گندم خانومي
قدم نورسیده مبارک

Lilypie Maternity tickers